Tuesday, September 20, 2011

PMR coming soon ( 4/10/2011 )

hye everybody , haha . lama sudah tak update blog ni . hee rindu pulakk aku dengan kau ni blog , sian ye kena tinggal lama-2 , sampai berhabuk-2 , nasib ada fab . *tetiba* . haa , aku tak update sebab aku busy study la wehh , story pun tak leh lak nak muncul dalam kepala otak aku , sebab aku study an , tak leh nak pikir-2 sangat , nanti aku jadi lupa lak apebenda yang aku study ni :p . okay semua budak-2 PMR tahun ni , confirm dah tahu kan pasal tarikh nak exam PMR , yang taktahu tu , lantak korang la haii , maleh nak amek tau sal korang :) . aku study gila-2 ni , ssebab nak dekat PMR , mathematics yang aku gagal tu , okay la jugak , boleh la catch up sekarang , tak macam dulu . . habuk pun tadak , masuk telinga , tendang keluar balik . tapi prolem nye aku ni suka membuta dalam kelas . ape la mata ni ! kau nak tidur balik rumah ahh , =,='' . pergi pulak pasal sekolah tahun dpan , aku tak decide lagi mana nak pergi . tengok result dulu laa , dapat mana-2 g jela . haha , k la aku tak dapat nak tulis berjela-2 sangat , sebab akak aku pulak nak guna laptop . cheitt menganggu je kau ni ! phuii ~ . k korang , PMR ni study leklok , babaii :)

No comments:

Post a Comment